Terminy, doręczenia, wezwania, protokoły, adnotacje, metryki spraw w postępowaniu administracyjnym
Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z podstawowymi wiadomościami na temat wykonywania czynności materialno-technicznych w toku postępowania administracyjnego.
Zarys treści szkolenia:
1.Przebieg postępowania administracyjnego
2.Wszczęcie postępowania administracyjnego – podania i procedury związane z usuwaniem braków podania
3.Terminy w postępowaniu administracyjnym i zasady ich obliczania
4.Doręczenia w postępowaniu administracyjnym
5.Wezwania w postępowaniu administracyjnym
6.Dokumentowanie czynności procesowych i przebiegu postępowania (protokoły adnotacje, metryki spraw)
Prowadzący:
Dr hab. Piotr Rączka – radca prawny, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego
Dr Tomasz Brzezicki – radca prawny, specjalista w zakresie prawa i postępowania administracyjnego
Termin i miejsce szkolenia:
Lokalizacja: Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Władysława Bojarskiego 3
87-100 Toruń
Najbliższy termin szkolenia: 21.12.2018 r.
Propozycja terminu kolejnej edycji szkolenia: 17.01.2019 r.
Godziny: 10:00 – 15:00
Cena: 296 zł brutto
Warunki uczestnictwa:
- Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail: ekspertyzy@umk.pl
- Niezwłocznie wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia
- Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego:
Uniwersyteckie Centrum Edukacji Całożyciowej i Walidacji
81 1160 2202 0000 0002 7205 3791 Bank Millennium SA