Władze Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu
Dziekan Wydziału
Prof. dr hab. Zbigniew Witkowski
Pokój nr 12
e-mail: zbywit@umk.pl
Dni i godziny przyjęć (po uprzednim umówieniu):
Dyżury w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024:
– poniedziałki w godz. 10.00 – 11.00
Podczas dyżuru Dziekan nie rozpatruje spraw studenckich.
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Prodziekan ds. Studenckich
Dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK
pokój nr 38
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Uprzejmie informujemy, że dyżury dla studentów stacjonarnych i niestacjonarnych odbywają się we wskazanych dniach i godzinach zarówno w formie stacjonarnej, jak i w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams: raczka@o365.umk.pl
Uwaga! W dniu 4 października br. dyżur Prodziekana odbędzie się wyjątkowo o godz. 13.45
Dni i godziny dyżurów w semestrze zimowym 2023/2024:
Środa od godz. 10.00
Dyżury dla studentów niestacjonarnych:
21 października br. od godz. 10.30
4 listopada br. od godz. 13.10
16 grudnia br. od godz. 10.30
Dyżury przeznaczone są zarówno dla studentów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych.
Zakres obowiązków:
- Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie procesu dydaktycznego na Wydziale.
- Organizowanie roku akademickiego na Wydziale.
- Nadzór nad sprawami socjalno-bytowymi studentów Wydziału.
- Nadzór nad praktykami i stażami studentów Wydziału.
- Rozstrzyganie w sprawach indywidualnych studentów Wydziału, a w szczególności wydawanie rozstrzygnięć indywidualnych w zakresie określonym Regulaminem studiów.
- Współdziałanie z komisjami rekrutacyjnymi w zakresie naboru kandydatów na studia prowadzone na Wydziale.
- Wspomaganie działań związanych z oceną zajęć dydaktycznych i oceną jakości kształcenia.
- Współpraca z organizacjami studenckimi, w tym samorządem studenckim, a także nadzór nad studenckim ruchem naukowym (studenckimi kołami naukowymi) i wydziałowymi komisjami studenckimi.
- Merytoryczny nadzór nad działalnością dziekanatów w sprawach dotyczących studentów, doktorantów i uczestników studiów podyplomowych.
Prodziekan ds. Współpracy z Zagranicą
Dr hab. Maciej Serowaniec, prof. UMK
Pokój nr 9
e-mail: international.law@umk.pl
Dni i godziny przyjęć w semestrze zimowym 2023/2024 (po uprzednim umówieniu):
poniedziałek: godz. 9:00-10:00
Dyżur odbywa się zarówno w formie stacjonarnej, jak i w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams: mserowaniec@o365.umk.pl
Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań w zakresie pozyskiwania grantów na rzecz umiędzynarodowienia pracy naukowo-dydaktycznej Wydziału.
- Podpisywanie umów bilateralnych w zakresie mobilności studentów i nauczycieli akademickich.
- Pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych dla celów naukowych i dydaktycznych.
- Monitorowanie realizacji zawartych umów międzynarodowych.
- Informowanie studentów i pracowników Wydziału o aktualnych możliwościach korzystania z wyjazdów zagranicznych (staże, praktyki, szkoły letnie).
- Bieżący kontakt z gośćmi krajowymi i zagranicznymi Wydziału.
- Koordynacja angielskojęzycznej oferty dydaktycznej dla studentów polskich i zagranicznych.
- Opracowywanie materiałów promujących Wydział w kontaktach zagranicznych.
- Koordynowanie bieżących spraw dotyczących prawidłowego funkcjonowania Wydziału.
- Koordynacja programu YUFE.
Prodziekan Wydziału ds. Ekonomicznych i Rozwoju
Dr hab. Jacek Wantoch-Rekowski, prof. UMK
Pokój nr 9
e-mail: rekowski@umk.pl
Dni i godziny przyjęć w semestrze zimowym 2023/2024 (po uprzednim umówieniu):
piątek: godz. 11:00 – 12:00
Zakres obowiązków:
- Regularna kontrola wydatków Wydziału.
- Rekomendacje dotyczące niezbędnych inwestycji i bieżących zakupów dla Wydziału.
- Koordynacja ewaluacji dyscypliny nauki prawne.
- Przygotowywanie preliminarza finansowego Wydziału w kolejnym roku akademickim.
- Bieżąca kontrola stanu finansowego Wydziału.
- Monitorowanie zasadności wydatków jednostek organizacyjnych Wydziału.
- Kontrola obciążeń dydaktycznych pracowników Katedr z punktu widzenia racjonalizacji ekonomicznej.
- Konsultacje w zakresie dodatków i nagród dziekańskich dla wszystkich pracowników Wydziału.
- Czuwanie nad płynnością finansową Wydziału.