Władze Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu
Dziekan Wydziału
Prof. dr hab. Zbigniew Witkowski
Pokój nr 12
e-mail: zbywit@umk.pl
Uwaga! Dyżury Dziekana w dniach 30 stycznia i 6 lutego br. są odwołane w związku z urlopem.
Dni i godziny przyjęć (po uprzednim umówieniu):
– poniedziałki: 9.00-10.00
Podczas dyżuru Dziekan nie rozpatruje spraw studenckich
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Prodziekan ds. Studenckich
Dr hab. Piotr Rączka, prof. UMK
pokój nr 38
W sprawach studenckich wymagających wydania decyzji na podstawie przepisów Regulaminu studiów wnioski proszę kierować na adres:
dziekanat.wpia@umk.pl
Uprzejmie informujemy, że dyżury dla studentów stacjonarnych i niestacjonarnych odbywają się we wskazanych dniach i godzinach zarówno w formie stacjonarnej, jak i w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams: raczka@o365.umk.pl
Uwaga! W dniu 8 lutego 2023 r. dyżur Prodziekana jest odwołany z powodu urlopu.
Dni i godziny dyżurów w semestrze zimowym 2022/23:
środa godz. 9.45
Dyżury dla studentów niestacjonarnych:
15 października br. godz. 13.10
5 listopada br. godz. 11.20
3 grudnia br. godz. 10.30
Dyżury przeznaczone są zarówno dla studentów stacjonarnych, jak i niestacjonarnych.
Zakres obowiązków:
- Organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie procesu dydaktycznego na Wydziale.
- Organizowanie roku akademickiego na Wydziale.
- Nadzór nad sprawami socjalno-bytowymi studentów Wydziału.
- Nadzór nad praktykami i stażami studentów Wydziału.
- Rozstrzyganie w sprawach indywidualnych studentów Wydziału, a w szczególności wydawanie rozstrzygnięć indywidualnych w zakresie określonym Regulaminem studiów.
- Współdziałanie z komisjami rekrutacyjnymi w zakresie naboru kandydatów na studia prowadzone na Wydziale.
- Wspomaganie działań związanych z oceną zajęć dydaktycznych i oceną jakości kształcenia.
- Współpraca z organizacjami studenckimi, w tym samorządem studenckim, a także nadzór nad studenckim ruchem naukowym (studenckimi kołami naukowymi) i wydziałowymi komisjami studenckimi.
- Merytoryczny nadzór nad działalnością dziekanatów w sprawach dotyczących studentów, doktorantów i uczestników studiów podyplomowych.
Prodziekan ds. Współpracy z Zagranicą
Dr hab. Maciej Serowaniec, prof. UMK
Pokój nr 9
e-mail: international.law@umk.pl
Dni i godziny przyjęć (po uprzednim umówieniu):
środa: godz. 9:00-10:00
Dyżur odbywa się zarówno w formie stacjonarnej, jak i w formie zdalnej na platformie Microsoft Teams: mserowaniec@o365.umk.pl
Zakres obowiązków:
- Koordynacja działań w zakresie pozyskiwania grantów na rzecz umiędzynarodowienia pracy naukowo-dydaktycznej Wydziału.
- Podpisywanie umów bilateralnych w zakresie mobilności studentów i nauczycieli akademickich.
- Pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych dla celów naukowych i dydaktycznych.
- Monitorowanie realizacji zawartych umów międzynarodowych.
- Informowanie studentów i pracowników Wydziału o aktualnych możliwościach korzystania z wyjazdów zagranicznych (staże, praktyki, szkoły letnie).
- Bieżący kontakt z gośćmi krajowymi i zagranicznymi Wydziału.
- Koordynacja angielskojęzycznej oferty dydaktycznej dla studentów polskich i zagranicznych.
- Opracowywanie materiałów promujących Wydział w kontaktach zagranicznych.
- Koordynowanie bieżących spraw dotyczących prawidłowego funkcjonowania Wydziału.
- Koordynacja programu YUFE.
Prodziekan Wydziału ds. Ekonomicznych i Rozwoju
Dr hab. Jacek Wantoch-Rekowski, prof. UMK
Pokój nr 9
e-mail: rekowski@umk.pl
Dni i godziny przyjęć (po uprzednim umówieniu):
czwartek: godz. 8:45 – 9:45
Zakres obowiązków:
- Regularna kontrola wydatków Wydziału.
- Rekomendacje dotyczące niezbędnych inwestycji i bieżących zakupów dla Wydziału.
- Koordynacja ewaluacji dyscypliny nauki prawne.
- Przygotowywanie preliminarza finansowego Wydziału w kolejnym roku akademickim.
- Bieżąca kontrola stanu finansowego Wydziału.
- Monitorowanie zasadności wydatków jednostek organizacyjnych Wydziału.
- Kontrola obciążeń dydaktycznych pracowników Katedr z punktu widzenia racjonalizacji ekonomicznej.
- Konsultacje w zakresie dodatków i nagród dziekańskich dla wszystkich pracowników Wydziału.
- Czuwanie nad płynnością finansową Wydziału.