Dla Pracownika
Informacje dotyczące podziału środków na działalność badawczą w 2025 roku
Zarzadzenie dotyczące podziału środków na działalność badawczą w 2025 roku (138 KB)
Pismo z 8 stycznia 2025 (432 KB)
Komunikat nr 1_2025 (70 KB)
Komunikat nr 2_2025 (97 KB)
Komunikat nr 3_2025 (107 KB)
Komunikat nr 4_2025 (60 KB)
Komunikat nr 5_2025 (61 KB)
Komunikat nr 6_2025 (58 KB)
Formularz wniosku – I 2025 (18 KB)
Komunikat nr 7_2025 (77 KB)
Komunikat nr 8_2025 (55 KB)
Komunikat nr 9_2025 (53 KB)
Komunikat nr 10_2025 (81 KB)
Komunikat nr 11_2025 (121 KB)
Komunikat nr 12_2025 (69 KB)
Formularz wniosku – III 2025 (18 KB)
Komunikat nr 13_2025 (93 KB)
Formularz-wniosku-VI-2025 (19 KB)
Rozstrzygnięcie konkursu czerwcowego (109 KB)
Formularz wniosku – czerwcowa edycja dodatkowa (19 KB)
Dodatkowy konkurs czerwcowy – rozstrzygnięcie + nowe informacje (70 KB)
Formularz wniosku – edycja wakacyjna (19 KB)
Komunikat nr 16 – rozstrzygnięcie konkursu wakacyjnego (91 KB)
Formularz wniosku – edycja wrześniowa (19 KB)
Komunikat nr 17 – rozstrzygnięcie konkursu wrześniowego (100 KB)
Dodatkowy konkurs – Komunikat nr 18 (55 KB)
Formularz wniosku – edycja dodatkowa – wrześniowa (19 KB)
Komunikat nr 19_2025 – rozstrzygnięcie dodatkowego konkursu wrześniowego (104 KB)
Komunikat nr 20 – Dodatkowy konkurs (53 KB)
Formularz wniosku – Dodatkowa edycja październikowa (19 KB)
Komunikat nr 21 – Tonery (55 KB)
WNIOSEK O ZAKUP TONERA DO DRUKARKI (13 KB)
Komunikat nr 22 (104 KB)
Komunikat nr 23 (65 KB)
Informacje dotyczące podziału środków na działalność badawczą w 2024 roku
Pismo Dziekana z 18 stycznia 2024 r (497 KB)
Pismo Dziekana z 26 stycznia 2024r (223 KB)
Pismo Dziekana z 14 października 2024 (307 KB)
Pismo Dziekana z 16 października 2024 (396 KB)
Informacje dotyczące podziału środków na działalność badawczą w 2023 roku
Pismo z 23 października (377 KB)
Informacja o podziale środków – czerwiec 2023 (161 KB)
Pismo z 23 marca (334 KB)
Pismo z 9 marca (576 KB)
Pismo Dziekana – projekty badawcze marzec_2023 (971 KB)
Formularz wniosku- projekty badawcze_marzec 2023 (18 KB)
Protokół z posiedzenia Komisji Budżetowej 24.03.2023 – informacja o podziale środków na Katedry (335 KB)
Protokół z posiedzenia Komisji Budżetowej 24.03.2023 – informacja o podziale środków (353 KB)
Pismo do Kierowników Katedr (324 KB)
Pismo do Pracowników Wydziału (1,15 MB)
Formularz wniosku (96 KB)
Skład Komisji Budżetowej (2020-2024) (200 KB)
Protokół z posiedzenia Komisji Budżetowej 27.01.2023 – informacja o podziale środków (322 KB)
Informacje dotyczące wyjazdów w ramach programu Erasmus+ w roku akademickim 2022/2023
Procedura realizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+
Granty i stypendia dla pracowników i doktorantów
Granty i stypendia – listopad 2023
W związku z koniecznością systematycznego wprowadzania danych dotyczących Konferencji Naukowych oraz Projektów Badawczych do Zintegrowanego Systemu Informacji o Nauce i Szkolnictwie Wyższym “Pol-on” występując do Dziekana o zgodę na wyjazd konferencyjny lub organizację Konferencji na WPiA uprzejmie prosimy o korzystanie z poniższych formularzy zgłoszeniowych:
- Karta-konferencyjna (42 KB)
- Wniosek w sprawie organizacji konferencji
- Zgłoszenie krajowych i międzynarodowych projektów badawczych
- Wzór sprawozdania z konferencji do POLONu (17 KB)
ul. Władysława Bojarskiego 3, 87-100 Toruń